Re: PILNE: 4*286/10=486/100

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 14 Feb 1996 - 23:00:04 MET

On Wed, 14 Feb 1996 17:07:05 +0100 Jaroslaw Lis wrote:

>Jeszcze pytanie jak te programy sie do portow odwoluja? jesli szczesliwie
>(acz malo prawdopodobnie) przez funkcje BIOS, to moze w pierwszym odruchu
>napisac malego rezydenta, ktory zawroci to przez wspolne pliki?

Te programy sa napisane w Quick Basicu (!!!) i maja procedury dzialajace
na przerwaniach (basicowy event manager). Jezeli je przechwyce to nie wiem
"gdzie jestem" a przeciez DOS nie jest "reentrantny" wiec nie moge uzyc
normalnych mechanizmow dostepu do pliku. (I tak bylyby klopoty ze
wspoldzieleniem dostepu do tego samego plikow przez rozne sesje DOSa)
Nie mam tez ochoty walczyc z mechanizmami zabezpieczajacymi OS/2 aby dostawac
sie do dysku fizycznie (gdyby przydzielic staly plik jako bufor na dysku
i czytac/pisac wciaz ten sam sektor)

Pozdrawiam

Grego