Atesty?

Autor: Maciej Czapkiewicz (czapkiew_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 14 Feb 1996 - 12:03:52 MET

Czesc!
Nie wiem, czy czytaliscie o tej ustawie wymagajacej atesty na wszystko,
lacznie z komputerami...
Ciekawi mnie, czy jk sie sklada komputer z zasilacza w obudowie z atestem
(czy ktos w PL takie cos w ogole sprzedaje?) i pozostalych flakow zasilanych
napieciem bezpiecznym, to ten komputer mozna traktowac jako z atestem, czy
tez trzeba robic atest od nowa (placic niewiadomoile i czekac niewiadomojakdlugo?). Any comments?
M.C.