Re: Karty SB AWE32

Autor: DARIUSZ PILAREK (Dariusz.Pilarek_at_vscht.cz)
Data: Tue 13 Feb 1996 - 18:55:22 MET

> Na poczatku dziekuje za odpowiedz.
> Karta ta miala by byc wykorzystywana raczej w celach profesjonalnych lub
> polprofesjonalnych.Chcialbym jej uzywac do tworzenia prezentacji
> multimedialnych dla firm itp.Innym zastosowaniem moglo by byc wykorzystanie
> karty w dyskotece.
> Czy najpelniejsza wersja poradzi sobie z odtwarzaniem dzwieku wczesniej
> zgranego z CD?
> Czy bedzie to wierne odtworzenie , a jesli nie to na ile wierne?

Wieksze szumy (na poziomie dobrego magnetofonu z dolby C).
Do jakichkolwiek zadan profesjonalnych nalezaloby wg mnie uzyc zewnetrznego
przetwornika DAC (na przyklad wykorzystac DAT magnetofon) podlaczonego do
zlacza S/PDIF na karcie. Wtedy spadna szumy i poprawi sie jakosc (DAC na
karcie nie jest najlepszy).
Do tworzenia prezentacji moze wystarczyc to co jest na pokladzie, ale moglby
sie przydac ASP, czyli pelna wersja.
Z odtwarzaniem dzwieku zgranego z CD nie ma klopotow, trzeba tylko duzy i
szybki dysk... Dzwiek bedzie dosc wierny z wyjatkiem troche wiekszych szumow.
Nie bardzo wiem co bys z nia robil na dyskotece, ale w pozostalych
przypadkach chodzi o przetwarzanie dzwieku cyfrowego a nie wavetable wiec
wystarczy SB16 ASP.

Pilar

--
  Dariusz Pilarek                                        (pilarekd_at_vscht.cz)