Re: Te cholerne WIN'95... czyli radosc laika!

Autor: Miroslaw Baran (Jubal_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 13 Feb 1996 - 12:06:24 MET

PT Slawek Duchnowski (sduchnow_at_ix.netcom.com):
: Tak nawiasem to kupilem sobie USR sportster 28.8 i zaczolem go
: zakladac (wewn) a ze mam glupia karte dzeiwkowa z faksem razem (BOCA -
: brrrr) to nie moglem wyjac starego modemu. Starszyli mnie tam lataniem
: po zworkach, wymywslaniem glupich ukladow com/irq do momentu kiedy
: gosc z usr spytal sie mnie "masz win95 ??" kiedy powiedzialem tak
: powiedzila ze klopot z glowy, wyjmij wszytskie zworki z nowego modemu
: i zainstaluj go tak jak jest. Po "usadzeniu" moedmu zastartowane
: windows pokazaly mi ze znalazly nowy hardware, podaly typ wystarczylo
: wybrac go z listy i tyle chodzi jak nalezy na com3 irq 7. Plug and
: pray ?? Nawet nie musialem. Pokazcie mi inny system na domowy komputer
: ktory to potrafi??

: NYC - USA
: My Employer Does NOT Endorse My Opinions In Any Way.

 nie wiem jak z kartami modemowymi, ale jesli chodzi o inne, to
 wszystkie nadajace sie do rozbudowy modele Amig (chyba jednak R.I.P,
 niestety) maja autokonfiguracje od A.D. 1986...

 pozdrowienia, Jubal

--
     / / Miroslaw Baran,    / "And no one knows where the night is going /
\\  / / Jubal of #amigapl, /  And no one knows why the wine is flowing" /