Re: Goramo

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rswnx.rsw.pl)
Data: Tue 13 Feb 1996 - 16:41:19 MET

Krzysztof Marek Matyskiel wrote:

:> Mi tez umknela dyskusja o Goramo, ale z tego co ja wiem, bardzo duzo
:> zalezy od egzemplarza modemu. Dwa takie same modem, podlaczone do
:> tego samego urzadzenia na podobnych liniach telefonicznych zachowuja
:> sie bardzo roznie (jeden sie zawiesza raz w tygodniu a drugi wcale).
:> Tak to jest gdy modemy sklada sie recznie w domu.. ;-) (nie wiem czy to
:> prawda, ale z ilosci pracownikow firmy oraz z wygladu modemu to
:> prawdopodobne).

Prawda, prawda. Tylko nie w domu ale w garazu.
Modemy sa dostrajane parami, stad pewnie Twoje wnioski.

: Z drugiej strony osobiscie uwazam, ze ten modem
: GORAMO co mamy w firmie BPh Plus (57,600) zachowuje sie bardzo dobrze.

Mamy w firmie 3 komplety (GORAMO musza pracowac w komplecie Master-Slave) i pracuja nienagannie
na liniach dzierzawionych na 128,000 - linie ok. 5km.

Namiarow nie mam ale proponuje zapytac:
Adam Szczupal
adam_at_irys.stanpol.zabrze.pl
adam_at_alfa.nask.pl