Re: Q: O ile external cache memory przyspiesza prace P100?

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 12 Feb 1996 - 20:24:40 MET

BOGDANM_at_tch.waw.pl (Bogdan Mizerski) wrote:
> [...]
[ciach]
>Pytanie jest calkiem akademickie, bo co to znaczy "przyspiesza" ?
>Przypomina mi to sytuacje :
>"Przychodzi baba do lekarza i mowi :
>Panie Dokotorze, a mojemu sasidowi w boku strzyka. Co mu jest ?"

[ciach]
>Bardzo czesto dla poprawy wydajnosci systemu trzeba zainwestowac w
>RAM, kontroler dysku, dysk, karte graficza. Procesor najczesciej nie
>jest waskim gardlem systemu.
> Bogdan Mizerski
> TCH-SYSTEMS
>
> email:BogdanM_at_tch.waw.pl

potwierdzam. obecnie mam 486SX33MHz intel.
przedtem mialem S3 802 VLB , teraz Trident 9000 ISA .
wydajnosc spadla mniej wiecej 2 - 3 razy, a przy rysowaniu jeszcze bardziej.

ps: nie pytajcie czemu zmienilem na wolniejsza karte, to tymczasowo :))
    karta pozyczona.

ogolnie rzecz biorac nie mam na co narzekac, korzystajac z 33MHz .
windowze i tak szybciej nie chodzi, za to widze ze dziala wolniej pod ...
linux.
sa chwile ze sie przytyka. ale coz, to tylko 33mhz :)