Re: Te cholerne WIN'95...

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Sat 10 Feb 1996 - 11:46:46 MET

wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Marcin Witek) wrote:

> Artur Bajor (bariera_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
> Co do usuwania okienek to rozbawil mnie program o nazwie cplay. Jest to
> program pod DOSa ktory odgrywa MODy, S3My itp. Otoz odpalony w sesji DOSa
> pod Windows 95 wypisal komunikat w stylu ( nie dokladnie taki, ale mniej
> wiecej o to chodzilo ) :

> Windows found in memory, remove ? (Y/y)

> Widac z tego ze windowsy znajduja sie w powszechnym poszanowaniu na calym
> swiecie :-). Czyz nie kojarzy sie ten komunikat z tekstami wypisywanymi przez
> programy antywirusowe ?

Wiadomo, ze wirus komputerowy dziala w ten sposob, ze spowalnia
dzialanie komputera i powoduje, ze ma on problemy z poprawnym
wykonywaniem programow; czesto powoduje rowniez zawieszenie komputera
i utrate danych.
Czyz zatem Windows nie jest wirusem ?
8-(

Szymon Matuszewski

PS. Sorry za opoznienia, ale czytam i odpisuje w domu,
a odbieram i wysylam w pracy.

SM