Re: Lamerstwo sie szerzy na Pececie

Autor: Lukasz Bienkowski (udbienko_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 07 Feb 1996 - 16:58:38 MET

Krzysztof M. Obrzud (kobr_rmf_at_bci.krakow.pl) wrote:
> Ten tytulowy Lamer to ja we wlasnej osobie.
> Mam pytanie, wiem jednak ze padlo ono juz na tej liscie, w dodatku
> ktos odpowiedzial - niestety wtedy mnie to nie interesowalo a dzis juz
> tak i to bardzo. Chodzi o uruchamianie sieciowo zainstalowanych
> windowsow 3.x - potrzebny im jest plik wina20.386 zainstalowany w

Chyba ten plik sieciowym windowsom nie jest na _nic_ potrzebny - zadna z
moich stacji roboczych go nie ma. Zdaje sie ze jest on potrzebny przy
uruchamianiu Windows w trybie 286 (chyba tryb rzeczywisty?)

> katalogu glownym dysku z ktorego byl ladowany system. Problem zaczyna
> sie wtedy jak ktos ladowal sie z BootProma, cos wtedy trzeba
> pokombinowac i nie wiem co. Jesli ktos czytal ta odpowiedz i ja
> pamieta lub ma ja gdzies na dysku to bardzo prosze niech mi ja
> podesle. Nie zajmie ona wiecej miejsca niz porzadny sig.

Natomiast przy BootPromie problem jest z EMM386, trzeba mu podac opcje
/Y=sciezka_pod_ktora_EMM386_osiagalny_jest_w_sieci

--
Lukasz Bienkowski