Re: Te cholerne WIN'95...

Autor: Maciej Czapkiewicz (czapkiew_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 06 Feb 1996 - 16:26:10 MET

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
: szymbor_at_silesia.ternet.pl (Tomasz Szymborski) wrote:
: >Czesc,
: >mam prosbe jako do komputerowych 'guru'. Otoz co jakis czas podczas
: >pracy w win'95 przy probie uruchomienia aplikacji pojawia sie
: >komunikat, ze 'plik nie moze zostac uruchomionz (itp) bo ma
: >nieprawidlowy format!!! Po restarcie przez jakis czas wszystko dziala,
: >i znow...
: >Moze znacie przyczyne i jak uniknac tego typu reakcji komputera (mam
: >P75), Nie radzcie mi tylko usuniecia 'okienek'.
[Brak konstruktywnych wypowiedzi... Chyba jednak trzeba usunac...]
[...]
: Q: jak zwiekszyc sredni czas bezawaryjnej pracy windows ?
: A: WYLACZ TURBO !!!!!! :))))
Ale w P nie ma TURBO!
Wniosek: zmienic plyte (DOWNGRADE) :->

A tak na marginesie, mozna gdzies kupic przelaczniki monostabilne, takie
jak RESET, zeby podmienic w przycisku TURBO? Chodzi o to, zeby zamiast
bezuzytecznego TURBO byl klawisz SUSPEND, podlaczony do odpowiednieg
jumpera, ale musi byc monostab. a nie bistabilny.
Pozdrawiam -
 M.C.