Com2-help

Autor: Arek Dulemba (inf37656_at_wegw.cs.put.poznan.pl)
Data: Mon 05 Feb 1996 - 13:48:48 MET

Hi all
Mam prosbe !
Ostatnio zlozylem sobie komputerek i wszystko byloby wporzadku gdyby nie to ze nie chce mi
chodzic drugi com , czyli com2.
Mam plyte ze sterownikiem twardziela na plycie ale bez strownikow fdd i i/o.
Dlatego tez wlozylem sobie dodatkowo karte multi i/o i widzi ona mi tylko 1 com.
Raczej konfliktu z przerwaniami nie mam, ale dla waszej wiadomosci to wcisnalem tam jeszcze
SB,karte sieciowa.
Chodzi mi oto ze chcialbym miec dwa comy dostepne naraz.
Karta i/o jest raczej sprawna bo ze stara plyta wspolpracowala bez bledow.
A gdy wkladalem inny sterownik wystepowal ten sam problem !
Plyta jest tez raczej sprawna bo jest tez nowa.
Moze chodzi tu tylko o jakis drobiazg wiec prosze o rade !!!!

--
*   *  *  * *        P O Z D R O W I E N I A