Re: Wymiana BIOS'a

Autor: mrowieck (mrowieck_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Fri 02 Feb 1996 - 08:19:55 MET

Pawel Gonera wrote:

> Czy ktos wymienial BIOS (EPROM) w plytach glownych ??? Mam kilka pytan.

Domyslam sie ze chesz miec LBA ..
Byla o tym dyskusja w zeszlym miesiacu zreszta dzieki mnie.
Jest przechlapane !!
Zaden inny bios nie podchodzi o ile nie jest specjalnie do danej plyty
raz mi sie udalo uruchomic jakis obcy Bios ale chodzilo to jak AT

Wyprzedzajac twoje nastepne pytanie:
Firmy AWARD i AMI nie rozylaja nowych biosow (ani w internecie ani
wogole!!!) tylko odsylaja do twojego dostawcy sprzetu czyli w maliny w
przypadku Polskim ( i podejrzewam ze nie tylko )
Ja by omninac ten klopot uzywam programu Ontrack do WD850 i karty Eide i
chodzi chociaz transfer mam kijowy (1.3Mb) chociaz nie wiem czy to przez
to czy tez cala plyta jest to d...

Podobno sa karty IO z Bios-em ktore omijaja ten problem ( tak mi sie na
tej liscie obilo pare dni temu o oczy)