notebooki

Autor: Przemyslaw Racinowski (PRZEMEKR_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 01 Feb 1996 - 02:30:18 MET

Mam kupic do firmy 5 notebookow.

Maja byc niedrogie, wystarczajace do pracy pod Windows, z wymiennym dyskiem
twardym, modemem w karcie PCIMCIA, tam tez karta sieciowa Ethernet (wymiennie,
lub razem), jeden z kolorowym, pozostale z monochromatycznymi wyswietlaczami,
najlepiej wbudowanym fdd. Musze polozyc duzy nacisk na dlugotrwalosc pracy i
dobrze przemyslana konstrukcje mechaniczna.

Czy mozecie pomoc Mi w wyborze? Zalezy Mi na Waszych doswiadczeniach z
notebookami, ktore jeszcze mozna dostac w handlu. Kazda uwaga bedzie cenna. A
moze poradzicie, co warto kupic?

Jak na razie mam informacje, ze produkty California Access maja powazne
klopoty z kartami PCIMCIA. Sprawdzane byly na Ethernecie Kingstona, i
Xircomie - polaczenia faxu, modemu i karty Ethernet. Z Kingstonem w ogole nie
pracuje, z Xiromem zaczal, al po dlugotrwalych szukaniach adresu, i
dostosowywania konfiguracji pamieci (zreszta i tak nie najlepiej).

Za wszelkie dane - dzieki.

Przemyslaw Racinowski
przemekr_at_tch.waw.pl