Opis plyty glownej poszukiwany

Autor: Michal Luczak (WARF_at_ksinet.univ.gda.pl)
Data: Wed 31 Jan 1996 - 09:36:07 MET

czesc :-))
Mam maly problemik.Kupilem ostatnio super sprzeta
Amstrad PC2286 - fajny terminal tylko mam z nim dwa male problemy
i jako ze nie jestem specem od spraw hardware osmielam sie z nimi zwrocic na
forum publiczne

1 - wszystkie programy testujace pokazuja mi ze posiada on 640 RAM , a nawet
dosc pobiezne ogledziny plyty wykazuja ze jest tam pelne 1024 :-))
z preczytanej przezemnie literatury wynika ze moze byc to sprawa jakiegos
jumpera - a jako ze jest ich tam raczej sporo to jest to raczej totolotek
moze ma ktos opis takiej plyty (mam podac numer prosze bardzo - jeden to
 MC0074B a drugi to Z70912 ktory to seryjny a ktory rodzaju plyty to
naprawde nie wiem)
A moze opis jakiejs innej plyty 286 lub opis jak mam kombinowac bo 640 to
troche malo nawet do edycji

2 - "Komputer " ten wspanialy posiada gniazdo MOUSE (tak zwany COM :-))
i wszystko byloby ok gdyby nie to ze gniazdo to jest identyczne jak wtyczka
myszy - zrobilem wiec may interface ale po zaladowaniu driivera kursor myszy
stoi na srodku ekranu jak wmurowany - czy powinienem pozamieniac kabelki ??
a jesli tak to jak (niechcialbym spalic tego COM'a ) a moze on juz jest
spalony??? Czy przyczyna tego tkwi gdzies indziej ???

Z gory dzieki za pomoc :-))
Pozdrowienia dla wszystkich meczacych sie ze swoimi "zlomami"
dla wszystkich majacych sesje :-))
dla wszystkich PANOW PROFESOROW :-)
i nie mowcie zem wazeliniarz :-)

--