Re: Problemy - Squadak

Autor: J. Derejski (jderejski_at_synapse.net)
Data: Tue 30 Jan 1996 - 16:23:49 MET

>W wszystkich plytach ASUSa (486 i Pentium) z karta graficzna ATI Mach64CT
>wystepuje ten efekt i jest to normalne i nie ma sie czym martwic.

Dzieki za te wiadomosc. Ale kable od glosniczka to chyba utne.:)))

>Niestety mial racje.

OK. Mial racje z karta i plyta. Ale Plug and Play ?? Diamond tez byl Plug
and Play a BEEP byl jeden.

>Ten pierwszy MB jest zrobiony na EDO RAM (choc nie jest to nigdzie
>oficjalnie napisane) a ten drugi to zwykle DRAMy (rozbudowa do 2MB na EDO
>RAMach w postaci kosci SOJ 256kx16 jest dwa razy drozsza od rozbudowy na
>kosciach DRAM o tej samej organizacji)

Ten flimon w serwisie dalej jest flimonem bo:
1. Dwa razy pytalem sie go, czy ten drugi MB (dolozony), jest tej samej
predkosci
     co pierwszy. Odpowiedz oczywiscie byla: TAK.
2. Na ten drugi MB (dolozony), ponaklejal naklejeczki z naniesionymi przez
siebie
     jakimis cyframi i napisem: Gwarancja, Nie odrywac.
     (Ja to oczywiscie natychmiast oderwalem i zobaczylem wielki napis 70 Ns.)
3. Nie poinformowal Mnie, ze sa takie kosci SOJ 256x16 EDO.

  Reasumujac: Flimony sa na calym swiecie i trzeba je demaskowac.:)))

                               Adres Flimonow:
www.vli.ca/clients/micro+/mpc.htm

>Piotrek
>piotrs_at_tch.waw.pl