Re: Re: Pentium - szlify i podkrecenie

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 30 Jan 1996 - 10:20:42 MET

Michal Rok napisal(-a) :
> Nie. Dalem sie skusic tekstem 'promocyjne ceny'. Juz po otwarciu teczki z materialami
> promocyjnymi zorientowalem sie, ze to nie to. Jednak z przyjemnoscia wysluchalem
> wykladu pana z Intela, i ciesze sie ze sie czegos dowiedzialem. A firmie TCH jestem
> wdzieczny, co nie znaczy, ze mam zamiar przeplacac za renome. Pentium z TCH ma taka
> sama predkosc jak to z gieldy. A jesli chodzi o gwarancje, to pan z Intela powiedzial,
> ze procesory sie nie psuja. Wiec jesli chodzi w poniedzialek po gieldzie, to nie ma
> [...]

Czlowieku, nie mam zamiaru zmuszc Cie do zakupow w zadnym miejscu. Jesli
lubisz gielde, to jest to TWOJ wolny wybor. My swoim klientom staramy sie
zaproponowac cos wiecej niz tylko czysty handel.
Jesli chodzi o psucie sie procesorow, to juz widze co bys powiedzial jak pan
z Intela by stwierdzil ze procesory sie psuja. Bardzo dobra argumentacja.

Powtarzam, gielda czynna jest w godz. 10-17 (sobota niedziela), Warszawa,
ul. Grzybowska. Zapraszam.

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>