Q: graph.h vs graphics.h

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Tue 30 Jan 1996 - 05:32:05 MET

Musze dokonac drobnej przerobki programu napisanego w C. Tworcy nie
maja ochoty bawic sie z tym sami wiec podeslali mi zrodla i udzielili
blogoslawienstwa na wszelkie zmiany pod jednym warunkiem - nie
zawracac im glowy.

Zmiana nie wyglada na powazna, ale na mam klopot wynikajacy z roznicy
srodowisk. Oryginalny program byl kompilowany na M$ C a ja mam Borland
C++ 4.0.

Jezeli rozumiem na czym moj problem polega to kazda z firm popelnila
swoje biblioteki obslugi grafiki. Program szuka "graph.h" a Borland mu
oferuje "graphics.h".

Czy ktos juz sie spotkal z tym problemem i moze ma jakis bezbolesny
sposob na jego rozwiazanie?

        Jurek