Re: Pentium - szlify i podkrecenie

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 29 Jan 1996 - 20:36:11 MET

Michal Rok napisal(-a) :

> W takim razie uprzejmie prosze o przeslanie tego cennika. (z uwzglednieniem
> iBPP)

                                    UWAGA
              Wszystkich, nie cierpiacych reklamy w internecie
         przepraszam za ponizszy tekst. Pojawia sie on tylko dlatego
         ze trudno odpowiadac mi na kazdy list adresowany prywatnie.

        Wszystkich zainteresowanych informuje ze dostep do naszego cennika
jest poprzez www (http://www.tch.waw.pl). Kiedys (co pewnie niektorzy
pamietaja) zarzadzalem nim ja, aktualnie odpowiedzialny jest Jarek Mlodzki
(mailto:jarekm_at_tch.waw.pl). Aktualizowane srednio raz na tydzien,
najczesciej w nocy z niedzieli na poniedzialek.
        Dodatkowo mozna otrzymac cennik wysylajac dowolny list na adres
cennik_at_tch.waw.pl, cala tresc listu jest ignorowana. Aktualnie dlugosc pliku
wynosi ok. 200kb. Zawiera pelny cennik (wersja taka sama jak na www),
rowniez oprogramowanie (zalecam to rozwiazanie, nie wymaga przedzierania sie
przez rozne menusy aby dotrzec do wlasciwych danych).

> Michal Rok (nie -a)

Przeraszam, jesli gdzies przekrecilem.

--
Pozdrowienia,