Re: dos,os,unix

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Mon 29 Jan 1996 - 18:08:15 MET

On Mon, 29 Jan 1996 17:32:06 +0100 Tomasz Finke wrote:

[...]
>Dlatego fuj, ze przy pierwszej probie instalacji Boot Managera z Warpa PL,
>to badziewie o nic prawie nie pytajac zalozylo mi sie na juz istniejacej
>partycji!!! Na szczescie to byl linuxowy swap, wiec strata niewielka,
>ale zrazilem sie do tego programu raz na zawsze.
>A moze to nie byla wina samego BM, tylko jego polskawego opisu, z ktorego
>ani normalnie, ani wspak nie potrafilem niczego zrozumiec poza tym,

Raczej jednak wina tego tlumaczenia, OSa instalowalem juz dziesiatki
razy, w najdziwniejszych konfiguracjach (nie tylko u siebie)
i nigdy Boot Manager nie zronbil mi ani takiego ani zadnego innego numeru.

>Tak, czy inaczej LILO rulez!!! ;-)

Mimo wszystko poczatkujacemu
  (a ktos kto pyta czy taka instalacja tzn. 3 sys. na jednym komp.
   jest wogole mozliwa - jest raczej poczatkujacy, bo majac choc troche
   do czynienia z Linuxem lub OSem wiedzialby ze jest mozliwe)
polecalbym jednak Boot Managera

Grego