Re: timeserver

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 27 Jan 1996 - 18:56:13 MET

Grzegorz Mielcarek napisal(-a) :

> Ja mam cos takiego pod Windows 3.x --> 95. Nazywa sie to NetDate i
> dziala identycznie.
>
> -Grzegorz

Czesc,
Ja w kwestii formalnej. Subject mowi o serverze, czy jest jakis program pod
windows ktory moze pracowac na tyle dlugo i konsekwentnie ze mozna go nazwac
serwerem? Program o nazwie netdate jest na linuxe, ale jest to raczej klient
a nie server. Serwer sie zowie nieco inaczej.

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>