Re: Q: Jak formatowac dysk?

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Sat 27 Jan 1996 - 10:08:51 MET

Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) napisal:
: :>W czasie drobnych eksperymentow "zalatwilem" sobie twardziela (Quantum
: :>127M). Daje jakies oznaki zycia, cos tam czyta, cos nawet pisze, ale
: :>generalnie lezy. Na moje oko formatowanie niskiego poziomu mogloby mu
: :>jeszcze pomoc. Klopot w tym, ze nie wiem jak to zrobic :-(.

: 1) podlaczyc do tekrama
: 2) uruchomic komputer
: 3) tekram sam pozna jaki to dysk
: 4) wlezc do setupu tekrama
: 5) jest tam opcja low-level format
: 6) skorzystac z niej
: 7) jesli zakonczy sie powodzeniem przejsc do uzywania dysku :)

  "Jak zrobic sobie kanapke z serem ?"

1) wyjac patelnie
2) zapalic gaz
3) dodac cebulke
3) ulozyc befsztyk na patelni
4) usmazyc
5) jesli zakonczy sie powodzeniem, zjesc z kartofelkami

Jan Rychter jwr_at_itc.pw.edu.pl
http://www.itc.pw.edu.pl/~jwr jwr_at_icm.edu.pl