11 portow szeregowych

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 26 Jan 1996 - 18:16:06 MET

Ze wzgledu na robotke ktora wykonuje potrzebuje _CO_NAJMNIEJ_ 3 portow
szeregowych. W tej chwili mam 3 - dwa na MB, do jednego podpieta mycha,
do drugiego przez null-modem cable - Amstrad6128 jako terminal do Linuxa
i OS/2 (zaleznie pod czym siedze). Trzeci port to wbudowany port modemu
wewnetrznego. Nie zamierzam sie oczywiscie ustawicznie "odpinac i zapinac"
wiec rozgladalem sie za jakas karta multiport, bo zwykla z dwoma
portami szeregowymi, nawet konfigurowalna - odpada, bo nie mam az tylu
wolnych IRQ, musze miec te minimum 3 dodatkowe porty na jednym przerwaniu.
Wpadlo mi w rece takie cos sygnowane Unisys z malenka naklejka
FCC ID: ESO 5ZX plus 8, na tym czyms jest 8 gniazd i jedno dodatkowe
do podpiecia kabla prowadzacego do karty ISA z 8mioma WD 8250 (czyli to
o co chodzi, choc niebuforowane).
Na tej karcie jest napisane: 500054 REV 3 PLUS 8;
na odwrocie naklejka: SGT 35940.
  Czy jest ktos kto ma o tym ustrojstwie jakies informacje (a moze,
ndziejo - matko glupich - drivery), ktore umozliwilybymi odpalenie
go chociaz pod DOSem?

Grego