Re: dos,os,unix

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 26 Jan 1996 - 17:30:25 MET

On Fri, 26 Jan 1996 16:37:20 +0100 you wrote:

>Czy da sie na jednej partycji dyskowej zalozyc na raz te trzy
>systemy. Jak to zrobic? Widze, ze jest tu kilku gosci w temacie, wiec
>moze mi doradzicie.
> Marcin.

Chyba sie da - Slackware ma taka instalacje linuxa na partycji FAT
w koegzystencji z DOS'em. Na to samo pozwala rowniez OS/2 uzywajac
programu BOOT z opcjami /OS2 i /DOS do przelaczania sie. Mysle wiec, ze
jest to mozliwe. Z drugiej strony musi to byc dosc dziwny komputer -
jezeli jest wystarczajaco "mocny" (pamiec+procesor) zeby bawic sie Linuxem
a zwlaszcza OSem - musi miec nieadekwatnie maly dysk, jesli ktos wogole
mysli o takim utrudnianiu sobie zycia (inne usprawiedliwienia dla pakowania
wszystkich trzech systemow na jedna partycje nie przychodza mi do glowy)

Grego