Re: Diskcopy z HDD

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 25 Jan 1996 - 21:37:02 MET

:>Ludzie czy ktos widzial gdzies oprogramowanie pozwalajace zrobic
:>diskcopy twardziela. Jesli tak prosze o info. Mam do skopiowania dysk
:>1.6 GB -> 1.6 GB, a nie bardzo usmiecha mi sie przeinstalowywanie
:>wszystkiego od poczatku, a pisac wlasnego programu mi sie po prostu
:>nie chce. Program powinien kopiowac fizycznie sektor w sektor. Mam cos
:>takiego pod OS/2 ale z "innych" powodow jest to nie przydatne. Dzieki

1) podlaczyc oba dyski do tekrama (najlepiej kazdy do innego kanalu)
2) uruchomic komputer
3) tekram sam rozpozna rodzaj dysku (jak zwykle nie trzeba nic przestawiac)
4) wejsc do setupu tekrama
5) jest tam opcja disk image copy czy jakos podobnie
6) skorzystac z niej - tworzona jest dokladna kopia dysku, nawet, jesli
roznia sie pojemnoscia (rzecz jasna ten na ktory kopiujemy powinien byc
przynajmniej takiej samej pojemnosci)
7) mamy dwa identyczne dyski, a kopiowanie poszlo szybciej niz innymi
metodami

karpio