S3 odswiezanie ...

Autor: Cezary Zawadka (csb133cz_at_smokie.elka.pg.gda.pl)
Data: Wed 24 Jan 1996 - 13:10:01 MET

        hay

        Mam pewne pytanie (inaczej bym nie pisal :) ). Otoz mam dosc
stara karte S3 (stara bo z chipem S3 805) i czy mozna SOFTWARE'owo ustalic
czestotliwosc odswiezania. Jesli TAK to jak to zrobic. Slyszalem pogloski,
iz to mozna to zrobic hardware'owo (mieszajac zworkami na karcie), tyle
iz moja instrukcja nic nie zawierala na ten temat - zawierala
TYLKO jak zainstalowac drivery pod windows 3.1 i ewentualnie pod dos.

        Wszelkie pogloski na ten temat mile widziane. Moze to cos pomoze
jesli powiem, iz model karty to jakis (dokladnie w tym momencie nie
pamietam) Color S3.

        Czarek