Re: Atari ST i IDE

Autor: Chris Wawer (wawer_at_rci.ripco.com)
Data: Wed 24 Jan 1996 - 00:16:00 MET

In article <17CD146379_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl> you wrote:
: Czesc.
: Czy moge zadac pytanie z historii? :-)
: Szukam interface-u do Atari ST (tylko bez glupich usmieszkow--to dla
: kolegi muzyka), ktory pozwoli na podlaczenie dysku twardego IDE do tegoz (tak,
: tak, jeszcze sie nie dorobil). Wiem, ze bylo kiedys cos takiego w niemieckim
: magazynie C't (czy jakos tak), ale nie wiem, w ktorym i czy dzialal. Moze ktos
: z okolic Wroclawia ma jeszcze cos takiego w piwnicy?

: Marek

: P.S. Interface SCSI raczej nie wchodzi w gre (chyba, ze bardzo tanio).

: Marek Andruszkiewicz
: andruszkiewicz_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl
: Beware of products that are advertised too heavily.

--
Panie Marku,
Co pan ma wspolnego z moimi bylymi kolegami z roku: blizniakami Piotrkiem i