Koopot z pamiAEciE

Autor: Pawel Jasik (Pawel.Jasik_at_opol.gazeta.pl)
Data: Tue 23 Jan 1996 - 18:47:27 MET

Mam niejaki problem z zainstalowaniem pamiAEci PS/2 w moim komputerze.
Zakupioem 8M RAM i po wooyeniu jej do komputera, nie majEc innych
pamiAEci na poycie, wszystko graoo.

Zrobioem test pamiAEci Norton Diagnostics i po godzinnych mAEkach
stwierdzio, ye pamiAEee jest OK. @:^)
 No i nie jest OK,
         bo po chwilowej pracy pod W3.11,DOS i co tam jeszcze byoo
pod rAEkE komputerek zawieszao siAE, robiEc wszystkie moyliwe krzaki
na ekranie. Poyta jest dobra, bo mam 4M(2x2M) na PS/2 i wszystko gra.
Teraz moje pytanie.
Czytaoem w opisie mojej poyty, ye jeden slot PS/2 to dwa banki
pamiAEci i jeuli zapeoniamy jeden bank w tym slocie to itd. a jak dwa
to itd. To znaczy, ye sE pamiAEci jednobankowe i dwubankowe ??? (nie
wiem czy to jest ta roynica, ale widziaoem pamiAEci z kostkami po
obu stronach lub tylko jednostronne, zresztE moje 2x2M jest
obustronne).
Chodzi mi o to czy zapeoniajEc TYLKO JEDEN slot PS/2 muszAE wooyyee
te dwubankowE pamiAEee( tE z kostkami po obu stronach ????) i czy takie
objawy, ye pamiAEee testuje siAE normalnie, a pod Windows i Dos wysypuje
siAE, sE "po boyemu".