Re: WaveTable (bylo: AWE32 i GUS)

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 22 Jan 1996 - 21:24:29 MET

:>: niech zyje pci, trzy sloty isa i cztery 32-bit nie wiadomo po jaka cholere
:>: ;) a to przeciez taka wielka zaleta pci... moge se podlaczyc i 10 szybkich
:>: kart... tylko ze jeszcze nie widzialem 32-bitowego sterownika do
:>: snopowiazalki...
:>
:>Jestes pewny? Gdzies mi sie rzucilo w oczy, ze PCI jest ograniczona do
:>4 kart (niestety - szybkich magistral nie da sie obciazac..)
:>A co do szybkich urzadzen - wlasciwie kazde urzadzenie transmitujace ponad
:>10KB/s powinno byc dla Ciebie zle na karcie ISA..

co do 4rech kart pci to jestem pewien ze mozna wiecej. ile nie pamietam :)
na dobra sprawe, jakbym sie uparl to przy 33MHz i to VLB podlaczylbym tyle
samo (tylko nadal pytam - w jakim celu?). jesli chodzi o urzadzenia -
przesadziles i to zdrowo. Praktyka pokazuje, ze urzadzenia transmitujace
dane nie szybciej niz 1MB/s pracuja zadowalajaco w ISA i nie ma potrzeby by
wsadzac je do PCI (karta dzwiekowa, cd-rom, fax-modemy, karta telegazety,
skaner, frame graber, karta TV - razem 7 urzadzen, ktore sa produkowane
wlasciwie wylacznie w wersji ISA i ktorych razem za cholere w zadnej plycie
PCI nie zmiescisz... ale nie ja decyduje o tym, co wielcy laskawie racza
wymyslic, produkowac i sprzedawac... nic to.

karpio