Re: 4-axis game port

Autor: GRZEGORZ ROWINSKI (I2ROWINSKI_at_lab.mimuw.edu.pl)
Data: Mon 22 Jan 1996 - 14:38:14 MET


Yo!

> Date sent: Mon, 22 Jan 1996 11:07:28 +0100
> From: mimo_at_lodz.pdi.net (Michal Mosiewicz)

> mwilk_at_cc1.p.lodz.pl (Marcin Wilk) wrote:
>
> Ja sie bawilem u kumpla takim Joyem, ktory oprocz zwyklej manetki mial
> jeszcze dwie, jedna dzialajaca gora/dol z wlaczanym/wylaczanym
> automatycznym powrotem do zera i jedna analogiczna lewo/prawo i to
> dzialalo na zwyklej MultiIO, co wskazuje, ze takowa standardowo
> posiada 4 wejscia analogowe.
Najnormalniejszy GamePort ma zawsze 4 wejscia analogowe.
GamePort w PC moze byc tylko jeden, wiec zostal pomyslany tak,
aby mogl obsluzyc 2 joye (kazdy 2-axis, a jak powszechnie wiadomo
2x2 = 4)

    ,
Grzes Rowinski

e-mail:
  i2rowinski_at_lab.mimuw.edu.pl
  growinsk_at_zodiac1.mimuw.edu.pl
  jazz_at_plearn.edu.pl
  
tel. (0-22)641-75-46



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:38:42 MET DST