Re: oprogramowanie oscyloskopu cyfrowego

Autor: Pawel Katarzynski (Pawel.Katarzynski_at_opol.gazeta.pl)
Data: Fri 19 Jan 1996 - 17:54:33 MET

> Date sent: Fri, 19 Jan 1996 16:32:41 +0100
> Send reply to: pecet_at_man.lodz.pl
> From: jas_at_chem.uni.wroc.pl
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: oprogramowanie oscyloskopu cyfrowego

> Hi,
> potrzebuje oprogramowac oscyloskop cyfrowy Hewlett Packard HP 54504 przez
> GPIB (w ostatecznosci moze byc przez RS) a nie ma zadnej instrukcji do
> oscyloskopu. Czy moze ktos posiada takowa instrukcje lub informacje
> pomocnicze (moze oscyloskopy HP maja jakies standortowe funkcje w sobie?).
>
> Janusz Dzielendziak
> [...]

Tak sie sklada, ze pisze oprogramowanie do oscyloskopu GOULD 400
korzystajacego z jezyka SCPI (standard Hewlett Packarda, wiec moze ty
tez masz w swoim oscyloskopie implementacje tego jezyka). Mam pelna
dokumentacje do SCPI oraz instrukcje obslugi oscyloskopu. Chetnie
nawiaze wspolprace. Pisz najlepiej na moj wlasny adres.