Re: WIN95

Autor: Rafal Posmyk (raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de)
Data: Fri 19 Jan 1996 - 09:43:26 MET

In article <199601130349.DAA23746_at_agora.stm.it>
from 13 Jan 1996 03:46:45 +0100
Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wrote:

> Problem z Unix'e, SCO polega (jak czytalem) na tym, ze odkad
> Santa Cruz Operations kupilo go (od Bell Laboratories nieprawdaz?)
> - nigdy nie zostal on przeprojektowany. Sa w nim znaczne fragmenty
> 20to letniego chyba kodu. Ten system sklada sie w 95% z patch'y
> i nikt juz (lacznie z naczelnymi programistami SCO) nie ma pojecia
> co tam tak naprawde w srodku siedzi. W zwiazku z czym - wciaz cos
> "nie gra", ci biedacy siedza tygodniami nad kilometrami napisanego
> przez niewiadomokogoniewiadomowjakimcelu kodu, upychaja gdzies
> [...]

SCO jest jedynym (lub jednym z niwielu) PC-Un*x'em, ktory nie zdolal
wyjsc poza specyfikacje SYS V Rel. 3.2. To sprawia wiele problemow
przy implementacji interfejsu TCP/IP i "kernel streams", ktore
(te ostatnie) sa bardzo uzyteczne przy implementacji "device drivers".

Mam osobiscie nadzieje, ze po zakupie od Novell'a licencji UnixWare
SCO nadrobi te zaleglosci.

Rafal

| Raphael Posmyk (Hamburg, Germany) |
| "... carpe diem, quam minimum credula postero..." (Horatius) |
| Please send/reply all to raphael.posmyk_at_hamburg.netsurf.de |