Re: MIDI - ratunku !

Autor: Marek Andruszkiewicz (ANDRUSZKIEWICZ_at_CI-1.CI.PWR.WROC.PL)
Data: Wed 17 Jan 1996 - 17:10:18 MET

> From: "GRZEGORZ ROWINSKI" <I2ROWINSKI_at_lab.mimuw.edu.pl>
[...]
> Planuje zakup klawiatury MIDI (podobno duza dynamiczna klawiature,
> a taka mnie interesuje, mozna kupic za 700zl, na razie nie mam tyle na
> zbyciu).
Jak bedziesz mial jakies konkrety (ceny, firmy), przeslij na liste (albo
do mnie). Mnie tez interesuje taka klawiatura MIDI (dynamiczna).
Na ostatnich targach InterMedia we Wroclawiu bawilem sie taka klawiaturka
KAWAI (4 oktawy, dynamiczna, wyswietlacz cyfrowy, wysylanie jakis sygnalow
MIDI za pomoca przyciskow na obudowie i dwa pokretla). Kosztowala ok. 900zl.
> Nastepnie zamierzam napisac programik grajacy samplami (na SB16 bez
> WaweTable) to co wejdzie przez MIDI.
>
> pozdrawiam
>
> Grzesiu Rowinski
> i2rowinski_at_lab.mimuw.edu.pl

Pozdrawiam.
Marek

 Marek Andruszkiewicz
 andruszkiewicz_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl
 Beware of products that are advertised too heavily.