Re: Klopoty z modemem

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 16 Jan 1996 - 16:13:12 MET

Krzysztof M. Obrzud (kobr_rmf_at_bci.krakow.pl) wrote:

: Od jakiegos czasu modem (Zoltrix 14400) dziala tylka w jedna strone.
: Owszem wysyla z pelna predkoscia (w zaleznosci od rodzaju pliku ok 1.2
: do 1.5 Kb/sek) jednak jesli sciagam plik, lub ktos mi go wysyla to w
: najlepszym wypadku osiagam 200-300 bajtow na sekunde (o ile cokolwiek
: wogole przechodzi). Nie jest to chyba kwestia jakosci linii bo podczas
: tego samego polaczenia jestem w stanie cos wyslac a nie moge nic
: odebrac. Dzieje sie tak ze wszystkimi do ktorych modemuje wiec wina
: lezy prawdopodobnie po mojej stronie. Probowalem roznych ustawien
: modemu sciaganych od roznych ludzi ktorym modemy dzialaja.
: UART przechodzi wszystkie testy wiec ma alibbi. Co do programow
: testujacych modem to znalazlem ModemDoctora ktory nie znajduje w
: modemie niczego niewlasciwego (do predkosci 2400 bo to shareware).

: Czy istnieje jakies logiczne wytlumaczenia zachowania mojego modemu ?

A ustawiles poprawnie hardware handshaking w dwie strony?

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow