Re: Problem z karta dzwiekowa

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_jetta)
Data: Tue 16 Jan 1996 - 14:17:49 MET

Adam Salamon wrote:

: Nie wymagalo to instalowania zadnych driverow, zreszta razem z karta dostalem
: tylko programy przeznaczone dla Windows.

Ja mam np. karte Raysound 16 OPL 4 i zeby pod DOSem byla w ogole do uzytku
(jako Soundblaster), absolutnie _wymaga_ stosownego drivera w config.sys
(bez niego nic nie rozpozna tej karty jako kompatybilnej z SB). Sadze, ze
tak moze byc i w twoim przypadku (tzn. szwankuje zgodnosc z SB) i potrzebujesz
jakiegos drivera... ktorego ci nie sprzedali (a moze jednak gdzies sie
czai na jakiejs dyskietce?) moja karta bez owego drivera zachowuje sie
dokladnie tak jak twoja (ale np. sam driver popada w konflikt z niektorymi
programami, np. 3D Studio).

Witek P.

P.S.

: FILES=80
Czemu tak duzo?

: FCBS=16,0
To jest zupelnie zbedne.

: STACKS=9,256
To tez. (STACKS=0,0)

: DEVICE=C:\STACKER\DPMS.EXE
A moze twoja katra popada w klopoty ze wzgledu na Stackera?...