Re: WaveTable (bylo: AWE32 i GUS)

Autor: Stanislaw Jedrus (stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 15 Jan 1996 - 22:44:13 MET

Ta dyskusja trwa juz dosc dlugo i zgubilem sie.
Mam rowniez zamiar kupic dobra karte dzwiekowa.
Fundusze up to 7.5mln ewentualnie troche wiecej.
Musi byc jedna, (nie mam miejsca na dwie, nie bede zmienial calego
sprzetu). Ma miec nagrywanie 16bitowe najlepiej 44kHz.
Najlepiej jak bedzie miec in-the-fly kompresje dzwieku.
Byloby dobrze gdyby byla zgodna z SB16.
Byloby wspaniale jak by mozna bylo ladowac sample instrumentow.
Byloby wprost genialnie jak by byla dobra dokumentacja jak ja sie
programuje. No i genialnie by tez bylo gdyby mozna bylo robic
pelna wspolprace przez midi i mozna bylo do niej podlaczyc
CD-ROM (mitsumi LU-005S). Powiem szczerze, ze potrzebna mi dobra
jakosc midi i zwyklych nagran dzwiekowych. Moze byc z perspektywa
rozszezenia do wspomnianych mozliwosci w niedalekiej przyszlosci
np. przez dodanie RAM-u (ale zeby nie przekroczyc wymienionych funduszy
o wiecej jak o 20-30%).

                                        Stanley_at_zeus.polsl.gliwice.pl
-----BEGIN PGP MESSAGE-----
Version: 2.6.2i

iQCVAwUAMPrKQJwz7saqrhVFAQGUMQP/W4chLX8vP7KmDDH3VWOyRr7zjoDkY4fl
++t5TcZTVyb0rLgR/ROWA/4cXZZ7Skn78n8OyNDa0SCxrSVo0yEm3U4RT/03LL6X
WsyAhyh/zgXs3j7Hvh1fD26BvDRoQVM6/IoetXXJDAexg7VvC0i99NNIC8WexHJA
Qbw+cqZzlLo=
=gyU7
-----END PGP MESSAGE-----