Jesli nie Shuttle to co?

Autor: Maciej Czapkiewicz (czapkiew_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 15 Jan 1996 - 11:21:21 MET

Hej! Swego czasu proponowalem dyskusje o jakosci plyt Shuttle.
Glosow bylo niewiele, raczej negatywne, moze ci co nie mieli
klopotow to sie nie odezwali?...
Wspomnialem, ze mialem klopoty z jedna z dwoch plyt Shuttle dla
pentium, ale to nie prawda - druga chodzi pieknie w kilku miejscach
jak ja testowalem, ale po przywiezieniu do Jaworzna gdzie jest troszke
obnizone napiecie w sieci - to sie robia hece z dyskami (sam przy tym nie
bylem, kolega mi opisywal) - mniej wiecej to, o czym pisal Rafal B:
>druga plyta nie chciala chodzic poprawnie z
>DWOMA Caviarami !!! (370 i 850[LBA] Mb). Przy AMD 120/sv8b puszczonym na
>120 - "sector not found" jak juz poszly, ale najczesciej NO ROM BASIC w
>czasie BOOTowania.
Kolega mial natomiast Shuttle 486 i tez zaczely mu sie dziac dziwne
rzeczy z floppem - wymienil i stacje, i kontroler, i nic, a w koncu
plyte (jeszcze na gwarancji) i pomoglo...

No wiec jesli uwazacie, ze plyty Shuttle sa be, to jakie sa OK?
Chicony, Triton, Zappa?
Pozdrawiam -
 Maciej Czapkiewicz