Re: NETWORLD

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Mon 15 Jan 1996 - 06:28:25 MET

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

>przypominam, ze pod procesorem jest niezly kawalek blachy, sam procesorek
>(obudowa) ma calkiem spora powierzchnie. jest go stosunkowo latwo chlodzic
>nawet zwyklym radiatorkiem bez wiatraka. z praw fizyki wynika, ze
>temperatura wewnatrz ukladu nie moze gwaltownie wzrosnac punktowo ponad
>reszte ukladu...

A mozna wiedziec jakie to prawo fizyki o tym stanowi?

Bo mnie uczyli w szkolce, ze i owszem, krzem ma przewodnictwo cieplne
takie sobie i jak najbardziej, krzemowa struktura punktowo przegrzac
sie moze. Co wiecej jest to typowy scenariusz uszkodzen diod i
tyrystorow duzej mocy, chlodzonych tak, ze Pentium moze tylko
pozazdroscic :-).

Co nie zmienia faktu, ze w ten superwirus i ja nie wierze :-).

        Jurek