Re: Zamieszanie: IPX & TCP/IP

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Sun 14 Jan 1996 - 10:37:42 MET

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) napisal:
: Nie da sie puscic IPX po SLIPie, bo SLIP to - jak sama nazwa wskazuje
: - Serial Line INTERNET PROTOCOL (IP). Nie zetknalem sie do tej pory z
: innymi rozwiazaniami enkapsulujacymi IPX w IP niz novellowskie - ale
: ono raczej nie pojdzie na pececie (tylko na serverach Netware).

  Niby nie powinienem pisac o czyms czego nie wiem na pewno, ale
Linuxowy kod IPX wespol z pppd mial to potrafic...
Nie wiem czy jest to w jakikolwiek sposob uzywalne.

jwr
Jan Rychter jwr_at_itc.pw.edu.pl
http://www.itc.pw.edu.pl/~jwr jwr_at_icm.edu.pl