Re: WaveTable (bylo: AWE32 i GUS)

Autor: Zeligowski Lukasz (mms011_at_loqi01.elka.pg.gda.pl)
Data: Fri 12 Jan 1996 - 11:13:49 MET

Ja pisalem
> Podziele sie swoimi doswiadczeniami.
>
> Mialem GUS'a MAX - fajny to on BYL (byl.). Dema - a jakze, chodzily.
> Gorzej z grami, ale czas jego minal i teraz mam cos co nazywa sie
> ENSONIQU SOUNDSCAPE ELITE. Bardzo fajna karta i polecam wszystkim. Ma 2
> uklady DSP plus Motorola 68000. Bardzo dobrej jakosci probki w ROM (2MB -
> ale dzwiek jest skompresowany) - probki GeneralMidi. Oczywiscie jak ktos

Poniewaz duzo osob pytalo mnie prywatnie, odpowiem wszystkim:

Karta kosztuje ok. 600 zl. z VAT.
Kupilem ja w Gdansku - Centrum Komputerowe (u Wyrzykowskiego). Adres to
taki z pamieci: petla autobusu 129 i 149 we Wrzeszczu (tam jest).
Czy gdzies indziej? Nie wiem. Moze przysla ze Stanow (bo mozna zamawiac
bezposrednio u Ensoniqu).

Hej. Lukasz
* *
* Lukasz Zeligowski *
* Computer Science - Multimedia Programming *
* Technical University of Gdansk *
* Poland *
* e-mail: mms011_at_loqi01.elka.pg.gda.pl *
* *
* I don't like Microsoft *