Re: Prawdziwe polskie fonty

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 11 Jan 1996 - 18:32:31 MET

rafluka_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Rafal Lukawski) wrote:
>Czy ktos moze mi pomoc, lub powiedziec, w ktorej wersji windowsa takowe
>fonty sa.
>
>Pozdrawiam,

>Rafal Lukawski, email: rafluka_at_zeus.polsl.gliwice.pl

w WIN 3.1 CE
  WIN 3.1 PL
  WFW 3.11 PL
  WFW 3.11 CE (nie wiem czy istnieje)

w kazdym badz razie w wersji 3.1 polskie fonty zastepuja standardowe,
a w 3.11 polskie fonty sa fontami dodatkowymi. krotko mowiac
necrosoft nakaszanil. jesli chodzi o fonty systemowe, w obydwu wersjach
polskie zastepuja zachodnie. spis tych fontow mozna
znalezc w pliku system.ini , rozszerzenie chyba *.FON (albo *.FOT)