Re: Trio 764

Autor: Marcin (art4_at_pdi.net)
Data: Thu 11 Jan 1996 - 18:25:46 MET

mimo_at_lodz.pdi.net (Michal Mosiewicz) wrote:

>Ja juz wiem. Przyznaje, ze to byl troche lame z mojej strony, ze nie
>przejrzalem dokladnie dokumentacji. W liscie wszystkich trybow Trio
>widac, ze 15 i 16bitowe 800x600 dzialaja wylacznie z 60Hz lub wiecej.
>Podobno wiaze sie to organizacja pamieci i jej odswiezaniem w roznych
>trybach.

Z tego co ja wiem, mozna ustawic na 56Hz specjalnym programikiem
S3REFRSH.EXE, ktory jest na wyposazeniu niektorych modeli.
Jesli go nie masz, to moge ci go podeslac.

Marcin

* Marcin Szumiela * ART4 Comp Group * Where any view *
* art4_at_pdi.lodz.pl * PC&AMIGA progr. * of Money exists Art *
* http://www.pdi.net/~art4 * William Blake *
* Private ArtGallery: http://www.pdi.net/~art4/gallery.html *