Re: Co to znaczy GREEN.

Autor: Jurek (laskaje_at_ctrvax.vanderbilt.edu)
Data: Thu 11 Jan 1996 - 03:54:48 MET

<KLOSS_at_plpuam11.amu.edu.pl> wrote:

> Zrobilem ponowne pomiary za pomoca mojego licznika energi i...
>okazalo sie ze to co zmiezylem amperomierzem pokrywa sie w zasadzie z
>nowymi pomiarami (blad max 10 %). Co do monitora to faktycznie pobiera ok
>4 W (wat). W instrukcji jest nawet ladnie napisane :
>
> Wlaczony : < 85 W
> Suspend : < 15 W
> Wylaczony : < 5 W :-(

Wyglada na to, ze Green zostal wymyslony dla tych, ktorzy z zalozenia
nie wylaczaja sprzetu wcale :-).

Ja sie pociedszam, ze jesienia, zima i wiosna nie kosztuje mnie to
nic, bo ogrzewamie mam tez elektryczne ;-). Gorzej latem, bo wtedy
kosztuje, i to potrojnie: Raz na dziendobry i dodatkowo podwijnie jak
klimatyzator stara sie to odkrecic :-( .

        Jurek