Re: AWE & GUS

Autor: Tomasz Kloczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 11 Jan 1996 - 00:39:25 MET

Marcin (art4_at_pdi.net) wrote:
: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl (Tomasz Kloczko) wrote:

: >Ostatnio w Gdansku za taka cene (350 nzl) mozna kupic max-a bez kompaktow.

: Made in Gdansk jak rozumiem?
Przepraszam wszystkich, ktorym narobilem smaku. Dalem (tu cztery litery)
To byla okazja, z drugiej reki i pojedyncza sztuka (jeszcze na gwarancji).
Znajomy mi to opowiadal przedwczoraj, a ja sluchalem jednym uche i nie
wszystko dotarlo do mnie odrazu. Karpio ma racje co do tego tamdemu kart. W
obecnej sytuacji cenowej jest to chyba najlepsze rozwiazanie.

Skruszony, pozdrawiam

kloczek

"Ludzie nie maja problemow, tylko sobie sami je stwarzaja"
Tomasz K/loczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl