Internet a siec

Autor: Radoslaw Poplawski (snowppp_at_infonet.wroc.pl)
Data: Wed 10 Jan 1996 - 23:28:42 MET

Od pewnego czasu mam konto u prywatnego providera Inetu i tak sobie biegam
po pajeczynie. I wszystko byloby wspaniale, gdybym nie wpadl na pomysl, ze
moge to takze robic z uczelni. I wszystko dziala w trybie tekstowym (telnet,
login, password i dalej lynx), a chcialbym by dzialalo graficznie.

Wiec:

1. Na swoim uczelnianym PC mam zapuszczony sieciowy WfW3.1PL (nie
uwierzycie, ale to chodzi na AT 1(jeden!)MB Hercules)

2. Wpakowalem Trumpet Winsock
Wpisalem do niego IP-address serwera dostawcy oraz swojego uczelnianego PC
(od providera dostalem numer na stale - moze to ten numer powinienem wpisac ?).

3. ...
4. Uruchamiam przegladarke

Brakuje mi punktu (punktow ?), w jaki sposob zatelnetowac spod WIN do
swojego unixowego prov.

Bardzo wdzieczny za pomoc.

A przy okazji naj w Nowym Roku.

Radoslaw Poplawski (I.M. UWr.)
E-mail: snow_at_infonet.wroc.pl <--- preferowany
        snowppp_at_infonet.wroc.pl