Re: Co o plytach Shuttle?

Autor: Jacek Kijewski (mms002_at_loqi12.elka.pg.gda.pl)
Data: Wed 10 Jan 1996 - 17:38:01 MET

On 10 Jan 1996, Maciej Czapkiewicz wrote:

> Hej!
> Co sadzicie o plytach Shuttle? Jaki jest % awaryjnosci, jakies
> klopoty itp? Mialem w swoich rekach 2 do pentium i jedna miala
> klopoty z zegarem Dallas. Ale to za mala statystyka zeby sadzic
> ze 50% plyt jest do niczego..:)
> Pozdrawiam -
> Maciej Czapkiewicz
> no sign - NASK czuwa...

 Montowalem swego czasu plyty 486. Nieszczegolnie chodzily z zegarem 120.
Co druga byla walnieta (jak juz zaczela chodzic, to dzialala ladnie, ale
co sie nalatalem do hurtowni, to moje). Transfer z zintegrowanego IDE
wynosil 1,6 MB/s (WD2850).
 Potem sie przestawilem na Atrendy. Transfer 2,1. Chodzi z wszystkim ladnie.

Pozdrawiam!

* " Kazda dostatecznie zaawansowana technologia niczym szczegolnym *
* nie rozni sie od magii" *
* *
* Jacek Kijewski, student informatyki, szef i wlasciciel Abakus S.K. *