Re: problem z FTP

Autor: Marcin (art4_at_pdi.net)
Data: Wed 10 Jan 1996 - 16:08:47 MET

mimo_at_lodz.pdi.net (Michal Mosiewicz) wrote:

>Bujasz. :)

>Michal Mosiewicz
>mimo_at_lodz.pdi.net

Mimo, to jak wpadniesz do mnie nastepnym razem,
to sam zobaczysz. Robie nohup, odlaczam sie, a po powrocie mam
czysciutko jak w kredensie u babci.

* Marcin Szumiela * ART4 Comp Group * Where any view *
* art4_at_pdi.lodz.pl * PC&AMIGA progr. * of Money exists Art *
* http://www.pdi.net/~art4 * William Blake *
* Private ArtGallery: http://www.pdi.net/~art4/gallery.html *