Bledy FDD (Re: Walnieta plyta czy flopka)

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Tue 09 Jan 1996 - 02:26:53 MET

Mariusz Bystrzejewski gr16 napisal:
> Podmienilem flopke, ustawilem przeszukiwanie A,C i przy bootowaniu
> wywala blad ......40h....????
>
> Najgorsze jest to, ze gdy ustawie 33MHz i wartosci domyslne w SETUP
> sytuacja nie ulega zmianie!

Err... Glupie pytanie (bo juz pozno): czy napewno dobrze tego
podlaczyles, a skoro go podmieniles, to czy jest on rzeczywiscie OK?

Sorry, ze ja o takich banalach, ale czasem luzny kabel czy pomylona jedna
zworka potrafia przysporzyc nawet kilkugodzinnej zabawy w szukanie bledu
zupelnie gdzie indziej...

   Wilku

P.S. Uwaga na ustawianie plyt z procesorami AMD DX4 Enh.!!!
Jesli nie ustawi sie na plycie rodzaju pracy cache na "write-back", to
FDD zamienia sie w sieczkarnie danych na dyskietkach.
 Sprawdzone (oj!...) na plytach GigaByte GA-486AM, a moze tak jest tez na
innych?

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |
\==================== http://www.man.lodz.pl/users/mwilk ======/