Re: Software do streamera - jeszcze raz

Autor: Jacek Kijewski (mms002_at_loqi14.elka.pg.gda.pl)
Data: Mon 08 Jan 1996 - 12:13:16 MET

On Sun, 7 Jan 1996, Jurek wrote:

> Czesc!
>
> Udalo mi sie kupic na wyprzedazy streamer IOmega IO80FI,
> prawdopodobnie QIC-80/250MB, niestety bez oprogramowania.
>
> Obecnie korzystam z programu Colorado sciagnietego z simtela. Cudo to
> to nie jest, ale jakis backup daje sie zrobic i od biedy ujdzie.
> Klopot w tym, ze nie chce ni w zab pisac na tasmach 350MB. Nie bardzo
> rozumiem dlaczego, format niby ten sam, tyle ze tasma dluzsza to i
> wchodzi wiecej. Tak czy owak musze znalesc cos innego. Gdzies
> wyczytalem, ze program Arcada ma taka opcje. Czy to prawda? Jak z
> [...]

 W jednej firmie zainstalowalem Connera 250MB. I toto sie wysypywalo po
30 sekundach pracy, osiagajac transfer 300 kB/min. Pogrzebalem w pliku
konfiguracyjnym - dla wszystkich typow streamerow bylo O.K., tylko dla
Connerow nie bylo podanych kanalow DMA. Na czuja podalem 1 i 2 i teraz
chodzi jak burza, 2 MB/min i zadnych zastrzezen. Moze pogrzeb w jakis .cfg?

* " Kazda dostatecznie zaawansowana technologia niczym szczegolnym *
* nie rozni sie od magii" *
* *
* Jacek Kijewski, student informatyki, szef i wlasciciel Abakus S.K. *