Re: jaka wybrac przegladarke?

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_ix.netcom.com)
Data: Sat 06 Jan 1996 - 15:46:19 MET

lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>S. Duchnowski (sduchnow_at_ix.netcom.com) wrote:
>: Sprobuj LviewPro gdzie? Chyba musze krzyknac Yahoo:)
>: jest wersja pod win3.XX i pod win95 obie wysmienite

>Tobie to dziala? mnie LViewPro pod 3.1 obrabia obrazek na 50%. Tzn jesli
>z jednym cos sie uda, to przy drugim sie zawiesi. A przy trzecim to na
>pewno. Zawieszenie na szczescie dotyczy tylko LV, i Ctrl-Alt-Del pomaga..

Jarek u mnie dziala. Teraz wersja "32 Bit" a kiedys pod win 3.1. Nigdy
nic sie nie zawiesilo (w odroznieniu od Quicktime Picture Viewer). Co
raz sa tylko komunikaty typu corrupted file, albo cos tak jeszcze o
extra bitach ale i tak wyswietla(dotyczy to zreszta zawsze tych samych
plikow wiec chyba wina lezy po stronie tychze.. To jest jedno z
najlepszych shareware jakie posiadam, posiada batch i podstawowa
korekcje, crop, negative. Bardzo dobre moim zdaniem.

--
Slawek Duchnowski
NYC USA