Jaki system ?

Autor: Nowak Waldemar (dono_at_wro.ternet.pl)
Data: Fri 05 Jan 1996 - 13:44:11 MET

Serdeczne dzieki za pare cennych rad dotyczacych klopotow z WIN95 z pewnoscia cos z tego wyniose .
Ale do rzeczy,nie ukrywam ze myslalem juz nie raz o jakims stabilniejszym systemie . I tutaj pojawiaja sie problemy co wybrac ? aby pogodzic jakosc i cene .Blady strach ogarnia mnie ze cale moje oprogramowanie , gadzety pujda do "kosza" . Jednego jestem pewien tak to juz w zyciu jest -cos w zamian za cos - moze ktos mi cos doradzi .

PS
W nawiazaniu do zaleznosci WIN95 od RAMu to przyznaje racje.Wczoraj pozyczylem jedna 4 -ke i testowalem juz z 12RAMu niewiele sie rozczarowalem gdyz strasznego odpalu nie bylo .

Pozdrawiam

 Waldemar Nowak
dono_at_wro.ternet.pl