Pomocy: moj twardziel wariuje

Autor: Ktosik (Grela_at_ch.pw.edu.pl)
Data: Thu 04 Jan 1996 - 13:14:48 MET

Ostatnimi czasy zauwazylem dosc niepokojace rzeczy dziejace sie na moim HDD:
Znikaja zawartosci katalogow lub pojawiaja sie jakies bzdurne pliki w stylu
as121#@#.%$# lub . (pusto.pus) o dlugosciach jeszcze bzdurniejszych
np.498876431 (na 500MB HDD) lub 0.
Czy ktos moze mi cos poradzic? Jak wykasowac taki plik (pusto.pus 0KB)?
Wirus raczej nie wchodzi w gre (MKS,F-Prot SH, Dr.Solomon SH).
RATUJCIE, bo brat chce mnie zamordowac. (Dwa razu trafilo w jego ulubione
gry).

Upraszam o odpowiedz via e-mail, bo News-Serwer na PW nie obsluguje tej grupy
 (oraz paru innych interesujacych).

--------
GRELA_at_ch,pw.edu.pl